penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Wednesday, March 2, 2011

FCM Gala Night

Masscom Gala Night Dinner.
wow finally dapat jumpa girlfriend2 lama. tasya, zaty, reen, dyn, wan nash, awiengs and ramai lagi laa.. tp duduk table lain lain tadapat nak stoly moly panjang2 kaaann.... :( 

btw, nak aku bg comment ke psl event tu? huhuhu..tapayah la kot.. semua event mesti ade keistimewaan dan celanya. i just had enough fun with them. oh thanks Chip sbb sporting mase aku tarik kau dance lagu Sway. :)
hmmm part lagu Sway je yg aku paling suke, ingatkan kitorg2 je yg bangun menari, sekali semuaaa daaa.. yang patah, yang keras, yang lemau, sume selambe beradak jee.. 
tak sporting, tak masscom la uollssss..haha
and congrates for the DL students especially jantung hati saya, Jia, Fara, Wan Nash dan lain lain. penat aku jerit kat bawah tau..! haha..
okay rambut diisytihar rosak, kaki dikategori bengkok, muka dikategori bapok.. niceeeeee..! 
lepas dinner boleh selambe lepak hailam kopitiam kann.. dgn sume pakai mcm tuu..nak gi aneeee.. haha..
congrates to the junior semester 6 and warga FCM...! 






gambar malas nak edit. sekian. salam 1malaysia.

No comments: