penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Saturday, March 26, 2011

main quotes quotes jom!!

okeng dengan sukacitanya dimaklumkan bahawa saya telah ditag oleh Lulu, untuk jom main quotes quotes! hehehe.. im done babe! caranya mcm ni.. 
  • create 1 cerita tak kisah betol atau rekaan
  • dalam cerita tu masukkan seberapa banyak quotes / idioms yang boleh
  • boldkan quotation/idioms korg yang dalam cerita tuu
  • lepas dah settle, hanta url dekat comment entry ni yee.. (:
  • tagged 7 membe korg


okay kalau nak tgk version Lulu punye, click sini okeng! have fun

one day i was hanging out with my old friends which i haven meet them for a long time. they were very surprised when they see i've changed a lot. 'wey..kau lain gila kot sekarang..aku tengok gamba kat FB ko kemain lagi..' LOL. i was just smiling and 'well, i didn't choose photograph. photograph choose me'. kata orang, sesekali nak berlagak takpe kann..kan kan kan. so that day, we're having so much fun sharing some stories, some jokes and old funny stories. oh really, they are my only best friend forever. everyone knows, we're too close before macam isi dengan kuku. memang rancak gila lah berborak hari tu, jadi dah alang alang menyeluk pekasam, aku pon bercerita lah pasal masalah jiwa aku. mulalah aku emosi dekat situ. aku tiba tiba menjerit, why does the whole world remind me of him? terkejut beruk budak budak ni. aku tahu dalam hati mesti dorg menyumpah aku 'fucking bitch'!! dorg banyak sabarkan aku. kata dorg, kumbang bukan seekor.. eerrkkkk..do i looklike i care?? (tapi dalam hati laaa..) dorg cakap aku kena kuat. be strong and a smile can hide so much. yes im trying..i've tried so hard to stand by myself and it works but sometimes............. they said, never mind...usaha tangga kejayaan! (tibee tibeee). aku tgk dorg pon mcm nak nangis dengar cerita aku. aku pon tak tahu kenape. maybe they understand what i feel. big girls dont dry. cite die dry pon boleh, *cry* aku mls nk betolkan. aku appreciate sgt dorg betol2 sokong aku. tanpa mereka siapalah aku. tapi tapi tapi aku still pening dengan masalah aku ni. hari hari aku asik memikir je.. dorg kate 'dah la tuuuu..' past is past.. apa apa pun, life must go on, time will tell everything. masa tu aku masih bertapi tapi lagi.. sekali kawan aku yg sorg tu mengamok, "tapi ape lagi!! takkan lari gunung dikejar, tapi kalau tak kejar pun gunung tu takkan lari jugak babi" okay kali ni aku dh cuak, aku betol betol diam. tapi dalam hati ni masih berkata kata, i miss how happy i was with you.. always and everyday. and to my ohsem friends out there, thank you.. a friend can tell you things you don't want to tell yourself.

mari kita tgk sapa yang kenaaaa..! padan muka kena tagged.. Lana Suhaime, Eyla Sugaga, Jia Shamsuri, Lyanna Conrad, Myra Balqish, Kay Nisa, Mira Amira, Tashi-Tashi

No comments: