penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Saturday, March 19, 2011

heaven!

hello people...

finally im heaven! after 2 weeks aku struggle untuk final exam, akhirnya suma dah habis. hopefully berbaloi usaha aku kali ni dan semoga mencapai target. amin... tunjukkan aku semua yang berlaku ada hikmahnya. :)

dan akhirnya juga aku dah dapat menda yang aku paling nak! weeehuuu.. after i waited for almost 1 year .. hehehe.. finally Jia lemme buy it..dulu asik tabagi jee.. hihihi.. sekarang apedehal kan? haha. you know what i mean. apa benda tu biarlah menjadi rahsia hati beta. okay disebabkan aku akan cuti sebulan, maka aku akan selalu dan rajin la merepek2 dlm blog ni.. selain membela lemak dan perut yang semakin majuu kehadapan. sapa sapa nak pinjam perot nak buat stok bantal boleh isi borang yeh..  nak kerja maleh pulak..haih seminit tak malas tak boleh ke yayangg?

No comments: