penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Thursday, March 24, 2011

blackberry, is it trend?

hello peeps! as i told before, im going to merepek and merapuu at this black diary since i was nothing to do during my semester break. topik yang terpilih dan terjengah kat otak hari ni adalah blackberry. okay firstly kalau korg tanye aku, 'ko tanak pakai bb ke?' and my answer will be like this.. 'takmo, tak reti pakai..' hahahahah.. sian aku gila kampung kan tak reti pakai. tak uptodate langsung. satu menda yg aku paling malas adalah nak explore menatang tu. tak kesah la iphone ke ape ke, kalau ade depan mata aku ni haraamm aku nk usik. sbb aku mmg tak reti nak pakai. even abg2 aku dgn kakak aku pakai iphone dgn bb, aku tak pernah pon nak try pakai.. siaaannnnnn.. skrg ni aku pakai hp HTC, mmg banyak gila application die tapi yg aku pakai talipon dgn msg je..hahahahaha..  sbenanye aku teringin la sgt sgt nak pakai bb. klu dulu mmg aku tak pnah terfikir nak pakai, tp lately ni mcm best je tgk membe2 pakai. boleh ping ping! hahahaahahaha.. skrg ni aku tgh fikir2 lagi nak beli ke tamau.. mau ka tamau. tp gila bersepah kan skrg org pakai bb. dah mcm trend pulak. tade bb tak stelo la kannn.. ade jugak org yg pakai bb nak bbm kan, senang tapayah nak msg2 dh..nk easy connected everywhere lagi lagi foursquare tu..huhu.. ntah! nnt lah pikir dulu camne nak ke tanak.. :)

No comments: