penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Saturday, July 10, 2010

tanya sama pokok, apa sebab goyang.. meh aku jawab!

sejak akhir-akhir ni entry aku asik pasal romance, love, love , love! ahaaaaa..menyampah kaannn? aku pon dh naik menyampah sebenanye..tgk background baru aku ponn dah jd gamba org ciom bagai..hahaha.. ok hari ni nak citer psl FB.. sejak aku deactivate FB aku, aku rase aku dh tak perlu bace mende2 menyakitkan hati. walaupun ko rase mende tu kecik kuman pon.. aku mmg sensitif.. pergi mampos laa.. tp aku tak tahu sampai bila aku boley hidup tanpa fb..hahahhaah.. lepak lah dlu, penaaattt sgt dh.. tp bile aku pikir balik, ade byk faedah gak aku deactivate fb ni.. 1st skali, kau boley wall sape2 yg kau sukee dgn memanggil dia 'sayaaangg' sesuka hati.. 2nd, aku tak lah current bile nampak wall2 mcm tu.. :) 3rd, assg cepat je siap.. (betol ni tak tipuuu..) 4. aku berjaya habiskan semua season One Tree Hill walaupun aku rase aku ketinggalan.. 5. aku dah belajar tidur awal..(kalau tak lepak dgn hantu's laaa) 6. dah kurang memaki depan laptop. last skali, ko boley buat ape ko suke dgn TIDAK perlu menjaga hati aku lagi... sbb aku pon dh pencen jadi stalker ko..ekekekeke..

p/s : menjaga hati org tu penting..tak kira family, kawan, sahabat, lecturer, kereta, kunci rumah, acik kau and the most a Lover..walaupun kau ade hak untuk buat apa yg kau suka.. kite sama-sama tahu situation, kau tahu apa effectnye.. so tak susah kaann? perlu ke mende tu sumee? tapi.......dun worry, i ok jeeeee... :)

aku tahu ayat atas tu tibe-tibe sgt.. layan je..
LATER..

No comments: