penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Monday, July 19, 2010

continue....

post enrty kat bawah ni pasal 500 bucks gone..hehehe.. ada cerita sambungan nyeeee... :)

asalnya mmg tak amek pon job tu BUT on saturday about 2.30 pm, Bebe (manager) hanta msg kat aku suruh aku masuk kerja secepat mungkin. i was like 'eerrrkkkk..' tapi dapat gak duet en.. aku on aje.. haahahah.. katenye ade sorg pompuan ni keje main2, tak boleh panas la ape la, dh la susah nak senyum. boleh lak hilangkan diri tido dlm kete. ade ke patut. dgn garangnya manager aku suruh die chow je..wahahaah.. and taarrrraaaa!! aku lah replacement die. hehehehehhe..


first day
aku pon dgn kelam kabut terus mandi siap2. halamaaakkkk..aku tak familiar lak kawasan ampang! terus aku kol 'dia.' pasal dia ni sume jalan die tahu. jalan ke kubur je tak tahu agaknye..kikikiki.. smpi sane around 4.00 terus aku tukar baju dlm kete. lantak lah. keje sume ok psl aku dh bese job2 mcm ni. tapi........... ada la pulak mamat Ambank ni..saiko giler babi. die belanja aku dgn Bebe makan. alah setakat mcd ajepon. gaya nk belagak org kaya. padahal pakai neo je. siap P lagi..ahahahahahah... sumpah kecoh giler mamat ni. suke2 je die tak bg aku bwk kete utk keje esk. die nak amek and hanta aku kat umah. uuiisshhh giler hapee! aku pon kenceng die kate dh ade boyfie. wahahaha.. tapi nampaknya die still tak fhm bahasa and terus kacau aku dgn Bebe buat keje.

                                  

2nd day (last day)
akhirnya mamat saiko tu ditukarkan kat Jusco Equine Park. sonoknyee! aman sungguh aku kerja. mmg aku dgn Bebe ade buat komplain psl die. pastu die kene tukar. bagus ler. ok last day ni habes koje awal sikit. pastu ade diner dgn Dato ******..  he's a great guy. sangat peramah dan sangat ambil berat. lastly, we were happy and having fun to work with Chevrolet. and thanks for the diner.


nak balik tu dan2 pulak kete aku takleh start. batt kong lak.heesshhh.. aku dh la lambat nk jumpe 'dia.' nasib bek crew ade jumper. then aku pergi jumpe 'dia.' lopeh winduuuu.. :) suka suka suka suka suka suka. although last night was a late and no much time, we still can spend time together. thank you.. but still i wanna say sorry for last nite. kita aja yg tahu apa jadi. im sorry.. :)

 

No comments: