penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Wednesday, February 2, 2011

heart talk

1. Dia tak pergi MOS, Zouk, Cocoa Banana dan sewaktu dengannya.
2. Dia tak liar.
3. Dia ada buku suci Al-Quran dalam bilik dia, bersebelahan tilam tidur dia.
4. Dia bekas atlet sukan, ini bermakna aku tak perlu risau kalau ada perogol kejar dia sebab aku tau dia pasti akan dapat lari.
5. Dia tak makan limau, so setiap CNY aku tak perlulah bersusah payah nak carikkan dia limau.
6. Dia suka kucing, dan aku suka tengok dia bermanje dengan kucing. Kadang-kadang dia akan buat bunyi cute time tengok kucing. I love that.
7. Dia sanggup delay kan panggilan phone semata-mata untuk aku.
8. Dia sanggup tinggalkan kawan dia kat kedai makan just sebab aku nak jumpa dia.
9. Dia selalu maafkan kesalahan aku. (Ini tak bermakna aku suka buat salah dengan dia)
10. Dia takleh duduk di bawah matahari lama-lama. Jadi aku tak perlu lah nak bawak dia pergi honeymoon ke PD ke, Tioman ke, Hawaii ke.
11. Dia tak makan Chocolate, banyak gula katenye. Bagus lah sebab dia pandai jaga kesihatan dia sendiri.
12. Dia susah untuk di brainwashed. Dia sendiri mengaku hehe.
13. Dia, kalau pandang dia dari belakang, sebijik macam Beyonce. Bila pandang dari depan, dia lagi cantik dari Beyonce.
14. Dia memang cantik. Perlu aku kate lagi ke?
15. Suara dia pulak menggodakan. Aku belum pernah lagi dengar dia menyanyi, maybe someday.
16. Dia selalu ketawa bila aku buat lawak. Kadang-kadang aku tak buat lawak pun dia ketawa jugak.
17. Aku suka dengar dia ketawa. Kalau boleh nak buat jadi ringtone handphone.
18. Aku selalu cover line setiap kali nak pandang kaki dia yang licin dan putih tu.
19. Kulit dia putih melepak. Kadang-kadang aku tertanya jugak, dia ni dari keluarga Cullens ke.
20. Dia dengan aku ada angan-angan untuk pergi ke Princeton. Satu-satunye sebab kenape aku belajar bersungguh sungguh sekarang, manelah tau Princeton hantar surat kat rumah aku ke.
21. Aku rindu bila dia anggap aku ni Sebastian, Nomad, dan Chad Michael Murray (okay ni saje aku tambah). I miss those times. Walaupun masa dah berlalu tapi bagi aku, dia tetap princetongirl aku, dan aku sanggup tunggu dalam hujan untuk dia.

okay seriously im speechless when i read this 21 list reason why you like me.  really appreciate it. okay.. how should i start eh? first, thanks awak untuk apa yg awak buat utk saye. semuanya! saya sangat sangat hargai.  luckily, awak berjaya nampak diri saya. kalau tak, awak tak mampu buat semua list kat atas ni kan. but awak hanya nampak diri saya hanya pada luaran. ingat tak sy pernah tanye ' ko rase ko betul2 kenal aku ke? ' saya tanye bukan saje saje. sy nak awak balik and fikir betol betol sama ada awak betol2 kenal saya atau tidak. the truth is, awak tak nampak. mungkin saya tak ceritakan atau kongsi segalanya dgn awak. ada benda kita boleh cerita ada benda kita biar hati kita aje tahu. kita pernah bertukar tukar cerita dulu. psl lady H awak and awak tahu sikit2 psl 'past' saya. sekarang sy dah tak mention psl past sy. tak bermakna sy dah lupa, cuma sy takmau rase sakit bila teringat balik. dari dulu sampailah hari ni, 'rasa' saya tak pernah berubah. (okay sorry ter-ungkit balik). saya dalam proses nak melupakan dan meninggalkan benda2 lama. tapi kalau lah awak ada kat tempat saya, awak tahulah betapa payahnya dan betapa sy berusaha nak capai kearah tu. benda ni bkn senang, setahun belum tentu sy boleh lupa. cume sy tak tunjuk je. some said sy still lagi nak melayan 'kenangan' and takmau terima org baru... sy tak kesah ape org nk ckp, pegi mampos. bila hati sy kata TAK, mmg taklah pergi die. apa2 pun, it will take ages to fix it back to normal. 

okay..ingat tak sy tanye brape post yg sy pernah buat utk awak.. awak tertinggal satu.. inilah dia.........

dan pada seorang lagi jejaka, aku tahu kau sukakan aku tapi kaulah lelaki paling pemalu yang aku pernah jumpa di muka bumi Allah ini. kenapa? walaupun kau tak ckp terus, tapi dgn setiap cara yg cuba kau sampaikan sangat lah luar biasa bagi aku. jujurnya., kau seorang sajalah yang pernah buat mcm tu pada aku. tapi sayang, kau sangat sangat pemalu dan tak pernah cuba utk berterus terang bercakap tentang hati. entah, mungkin kau tidak biasa dan mungkin juga itu cara kau. apa-apa pun kau antara lelaki istimewa yang dtg dlm hidup aku.. :) walaupun kita tak pernah bangkitkan hal ini, tapi aku tahuu... dan aku mintak maaf, aku masih sayang pada dia walaupun dia tidak pernah buat seperti yg kau lakukan. jadi, nasihat aku, jgn kerana tiada keyakinan diri kau tak sedar yang kau istimewa dan takut untuk meluahkan apa yang kau rasa. mungkin bukan pada aku, tapi tolonglah jangan ada 'bukan' lagi pada perempuan lain.


post ni dah lama dah saya buat since saya dapat tangkap apa yang awak rasa.  mungkin awak berterus terang buat awak lagi lega kan. tapi saya nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. saya tak mampu nk bg apa yg awak harapkan. sekali lagi saya mintak maaf. hati ni tak boleh saya nak paksa walaupun kdg2 saya cuba nak menerima org lain. tak ada yang tak kena dgn diri awak. awak lain dr yang lain. cara awak sampaikan, cara awak impress saya, saya appreciate sgt. tapi hati ni still kata tidak. kadang2 sy sendiri bengang dgn diri saya, tapi nak buat mcmane, masa silam sy terlalu kuat dlm hati ni. bukan senang sy nak suka dan syg org. walaupun sy baru 21 tahun, sy bukan nak main2 lagi. saya tahu apa yang sy nak dlm hidup sy. mungkin InsyaAllah suatu hari nanti sy boleh menerima org lain. begitu jugak dengan awak, semoga awak jumpa perempuan yang lebih baik dari saya yg mampu buat awak gembira. :)

terima kasih terima kasih terima kasih atas segalanya. tak lupa Moowoo. thanks for the gift. saya, norhayati bt hashim, yayangg, annette, princetongirl sekali lagi nak mintak maaf atas sebab takperlulah sy ulang ulang lagi. jangan sedih. mungkin awak akan jumpa megan foxx pulak ke? lagi lawa dr beyonce.. :) 

aku appreciate ape yg kau buat selama ni dan tak pernah aku lupa. :) 

No comments: