penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Sunday, February 20, 2011

semua dalam satu

semakin hari semakin busy, semakin lama semakin rimas, semakin hari semakin serabot.
satu hari tak mengeluh memang tak sah kan... ada je masalah. takde masalah bukan hidup namanyaa yedok?
final exam dah nak dekat, duit dah beribu habis nak bayar fees. kesian ayah... :(
alhamdulillah..Negotiation dah siap, and yayanggswriting pon dah siap..
what next? comm theory project, persuasion mid term and another two case study.. :)
awwmaigaadd...im dyingggggg....

obviously, environment degree sgt sgt la lain. i miss my diploma friends and our moments together. the clumsy Att, the 'buikk' Zarul, stoned Ayen, confident Wan Nash, setan gemok Awiengs, pretty Reen, the 'chill chill' Tasya, the g string.. oppsss!! wahahaha.. akak taaakk cakaaapp....haha
rinduuuunyeee semuaaaa... :(  rindu nak buat event lagiiii...

28 hrbln ni ade malam gala masscom.. terbang melayang lagi duit aku. tapi takpe, utk support FCM tak kesah laaa...ade yg tanye, yayangg nnt pergi bwk sapa? adeh..aku mmg dh agak mesti ade yg tanye mcm tu..haha. okay nampaknya aku takmau ajak sapa2 utk jadi partner mlm tu.. kalau betol betol boyfie aku, maybe aku ada hati la kot nk ajak.. excited lagi uollss..haha.. dengan temanya yg Glamorous, haaa korg tgk la nnt betapa aku sorang je yg tak glamour mlm tu..hahaha..

ptg tadi aku tgk citer korea Windstruck. gampaanggg cane boleh nangis niii..!haha.. aku punye la bkn main susah nak taching tgk citer.. adeh! good job windstruck, you melt my heart yawww..
perempuan ni dia cube nak bunuh diri lepas die secara tak sengaje tertembak bf die mase operasi polis. tp sume cubaan bunuh diri dia mcm tak menjadi, walaupun die terjun bangunan tp ade je mende selamatkan die..
rupanye yg byk selamatkan dia adalah roh bf die tu sendri yang dah menjadi angin (konon citer la katekan). jadi dia sedar ajal dia belum lagi tiba dan kirenye roh bf dia nak dia teruskan hidup mcm dulu. dia menjerit dekat angin yang dia takkan bersedih lagi dan dia tahu angin (roh bf) tu sentiase disisi dia. paling interesting, mmg angin tu sentiasa disisi dia dan selalu berbisik dekat dia. dan roh bf die tu temukan die dgn seorang lelaki yang sama jiwanya dengan bf die.. :) paham tak paham ni? hahahaah.. sorry la aku fail sket nak menyampaikan ni..haha..

3.28 pagi. dah boleh boleh tido ni. bye.

No comments: