penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Monday, August 16, 2010

yang ada depan mata..

hari ini si adik manis Farahin ade tagg aku satu video yang sangat menyentuh hati aku.. video yang sangat sangat simple dan mudah tapi memberi maksud yg sangat mendalam. mesejnye jugak teruss sampai ke otak dan hati aku.. 

di pengakhiran video ini...

apabila kita telah berjumpa dengan seseorang yang kita sayang, janganlah kita mencari lg yang lebih baik dari itu. kita patut hargai orang yang berada di depan kita sebaik2 nya. jangan kita menoleh ke belakang lagi kerana yang dah berlaku, tetap berlaku. semoga yang berlalu tidak berulang lagi. dan ingatlah orang yang paling kita sayang itulah yang paling cantik dan paling baik. walaupun kalau nak diikutkan banyak lagi yg lebih cantik dan baik seperti rumput tadi..

ayat ini lebih kurang mcm one of my bestfriend, Palau cakap dengan aku tak lama dulu. "kejarlah apa yang ada depan mata kau selama ini, bukan seseorang yang tak pasti.."  Palau lah antara orang yang tak pernah bagi aku give up.. he won't let me! Sebab dia tahu apa aku rasa cause he feels the same..


credit to : Nor Suhana Musa who made the video :)

No comments: