penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Thursday, June 17, 2010

three dreaded words


"i don't want to admit it anymore.i don't want to speak those words.those three dreaded words"

but one of my frens cakap....

"saying those word is a challenge..theres nothing wrong if u try to admit..its better say something rather than doing nothing"

mulai hari ni, i dont think that those word can be called as a 'challenge'..! naahh... lepas kwn aku ckp mcm tu, aku ade terfikir balik. maybe aku boleh ungkap balik those three words.mungkin pada org lama, mungkin pada org yg lain, mungkin pada org baru dan mungkin juga pada org yg akan dtg..tapi.... hati  senang berubah kan? disokong dgn akal fikiran yg membuatkan kite berfikir. itu aku tak nafikan.kita senang berubah. akal mbuatkan kite berfikir dan boleh mengubah apepun. segala tindak tanduk, perasaan,hati dan paling penting apa yg kite inginkan dlm hidup...

dan hari ni jugalah fikiran aku berubah kembali untuk tidak akan ungkap balik 3 perkataan tu. " I LOVE YOU",
walaupun mungkin aku rase, aku simpan... simpan untuk yg lama..dan mungkin simpan untuk yg baru.. 



sings the tune without the words and never stops !

LATER..

No comments: