penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Sunday, June 20, 2010

sesak dado den..

haih..semalam hari penuh memenatkan, merimaskan dan menyesakkan! 
kuar rumah kul 2.30 pick up the jiwa aku, Ayu.. then shoot pergi sha lam nak bank in duet register Unisel..
sampai je sane, aku tgk golap je.. laaaahaaaaii....tutop plak! bazir minyak aku btol.. baru teringat smlm hari sabtu.. ke aku yg dobo neh? hahahahaah..
ok pastu shoot pergi the curve.. jalan jalan lalaalallalala.. dgn hati yg penuh riang.. suddenly, MNG? ramainyee org? eh apehal ni? nk tanye lg padahal dh tahu ade sale.. kaki melangkah dgn senyuman yg magically appear..! skali ternmpk baju yg aku nak sgt tuh.. dlm bulan ni aje, setiap kali aku masuk mng mesti aku usha baju tu.. tp smlm aku tgk baju tu dh trun price sampai rm79 je doh! doh doh doh doh btol laaa! esshhh... gatal2 je tgn aku ni nak pakai duet register unisel. pinar2 je aku tgk rm300 dlm purse aku. haih! 


cerita si Ayu :
dgn tibe2 semput die dtg.. aku ingtkan die main2.. hadoi.. MNG punyeh pasal plus dh lame tak soping.. gini la jdnyee..hahahahha.. tgn die neh laju je taip msg.. katenye nk wat loan jangka pendek..hahahah... sanggup tu..


so penyudah die, aku tak beli ape2 pun kat MNG tuh.. :(
balik tak tahu nak lepak mane..alih2 pergi lepak kat bangsar cuci mate, release tention.. ekekekeke..

No comments: