penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Monday, June 14, 2010

jangan nak suke sgt

ini lah die org pompuan. baru bg harapan sket dh melonjak2 berguling bagai.. bkn main SERONOK!
tgk la 2-3 hari nnt, menangeh.. dh bese dh. rasenye mende2 mcm ni tak boley stop kot. sampai lah hati ni dh lebam, dh btol2 mcm batu baru rase nk stop. bkn tak nak, tp tak boleh. ingt hari2 hadap mende mcm ni best ke? klu time best, wwwaaaoooohhh...mcm syurgaaa! klu dtg part tak best.. esshhhh..!
bestnye kalau tak perlu nak rase bende2 mcm ni.. bestnye kalau hati ni happy je sentiase.. bestnye kalau tade org buat aku sedih.. KALAU,KALAU,KALAU! hidup ni kalau pakai KALAU, babi pon boley terbang..


so, start from today..jgn nak sukee sgt lah eh.. klu suke tu berpada2 lah. jgn nnt bile kau dh sakit balik, kau teringat hari2 yg kau suke, ini lah yg membuatkan kau akan rase lagi sakit. phm ke tak? org yg penah rase ape aku rase ni jela yg phm.. walaupun mcm ni, tp aku still rase nak tunggu ape yg nak jd lepas ni. itu yg pelik. hidup ni ade jatuh dan naiknya. kdg2 kita kat atas dan kdg2 kita kat bawah. tp skrg ni aku rase aku kat tengah2..
haa..caneh tuh? rase nak lari dr kelompok sakit ni sbb ade yg dtg nak bg cahaya baru kat aku. yg sentise ade untuk buat aku ketawa dan berfikir lebih jauh. tp hati ni masih kuat untuk yg lama........*sigh


sebelum tgn ni menaip mende2 merepek, baik aku stop duluh.. 
later.. 

No comments: