penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Sunday, June 13, 2010

cerite si Madu Madu


ok ni madu aku, intan payung, syg manje, busuk belacan sume die lah! name die Jia Shamsuri.. yg selalunye aku panggil dgn panggilan Sayang.. die ni org yg selalu berebut edward cullen dgn aku. sampai bergadoh dlm kelas semate2 nak tgk gamba edward dlm magazine. (bodoh kan?hahaha) sebok aje! semua yg aku nak, ko pon nak! gggrrrr..ok, lame kelamaan, aku dgn die dh boley terima hakikat dan kitorg boley terime kehadiran masing2.. (ini sumpah gelabah taik kuda) 


one day, tiba-tiba... die ni mcm terkena guna2 buatan org.. dh angau satu badan! bila aku cek punye cek, rupenyee 'cinta poyo' die dh beralih arah.. skrg ni gila Damon dgn Stefan pulak dah! haaiiihhh.. ngucapp syg..hahahah.. 



(ini name die diguna2...)


TAPIKANN.....bila aku tgk Damon dgn Stefan ni.. jantung aku pulak degup2 lain mcm.. hahahahaha..
ok syg jgn marah dlu.. skrg ni aku tak kesah ko nk jeles ke nk mengamuk ke nk heboh satu campus ke, i just
wanna say that i am fall in love with them too!!! ohhohohoho... taakkk kesshhhaaaa kaaaannn? kite kan saluu berkongsi-kongsi? releks ok? kite sambung lg episod madu2 kite ni... LOL



(oh demmit! nak jugaakkkk)p/s: aku dh dpt bygkan muke ko dh merah2 skrg ni.. but kesiaannn kau tak boley komen and tak berkesempatan nak memaki aku.. hik hik hik.. tape2, aku memberi haluan makian kau dkt FB aku..wahaahaahah.. 


imissyou syg! ilysm.. tak sbr nak bukak sem! OWEYS LOVE YOU.. :)

No comments: