penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Wednesday, June 23, 2010

jom gaduh

ni dah kali ke berapa ko nak carik gaduh pon aku tak tahuu laa.. sumpah nafsu aku ni kalah dengan kau. kalau lawan lumba lari ke, lawan tangan ke boley la kot.. hahahah.. haaa ini diaaaa..



hati aku terpaut kat baju ni.. nampak lembut giler weh. lg pulak org kiuut mcm aku pakai en en en.. hohoho.. choice aku yg kaler grey ni.. uuusshh.. menusuk nusuk dada dh ni..haish.. haa ni lagi satu ajak bergadoh btol laa!!


lawa doh beg ni. haish..mengeluh tahap babi punyeh neh..hahahha sekali pandang je dh jatuh cinta. hahhahhha.. gelabah. meh meh sapa baik hati meh sedekah rm45 kat aku.. hhhahahhhah.. jasa mu akan dikenang. apa apa pun, one day aku nak beg ni jugak! lambat dengan cepat jee.. :) nak jugak nak jugak tak kire!

No comments: