penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Wednesday, June 16, 2010

bila cerite klaka jadi sedih la pulak..



haaihh..mcm2 pangai la aku ni bila tgk wyg.. last week bila citer sedih jadi cerite klaka. hari ni bila cerite klaka jd cerite sedih la pulak..hahahah.. bukan sedih apee.. masalahnye dan2 la pulak kan aku selsema teruk. air hidong asik nak leleh jee..dh mmg serupa org nangeh dh aku tgk haa..haaiishh kacau mood btol laaa.. yg si A plak asik bahan2 aku. konon aku menangis bila tgk part sedih.. ceett! "i selsema ok!!" hahahahah.. dikacau pulak dgn bunyi budak nangeh..perrghh time kaseh.. aku lempang satgi baru ade akal.. nasib bek skejap jee budak tu nanges..

ok, dr dlm kete lg kitorg tak tahu nak pergi tgk movie kat mana. kalau dh dua2 kata "ikot u larh.." cane?hahaha.. alih2 tak tahu nk pergi mana. A kate movie kat Mid tak best. aku pon form brape lak last tgk movie kat Mid.. hehehehhe.. last2 gi times square jugak.. masuk je ts, wooaahh..asal ramai org giler eyy.. pelik giler. padahal weekdays. last week pon tak ramai mcm ni. jgn tiket abes sudaaa.. mulot jgn nak masin sgt yee..mmg full pon!haddoiii laaaa... yg tggl front seat je. aaiihh berdarah gak tengkok aku der nnt..hahahahah..so tak jadi beli.. :(
tapi...............


A bwk aku tgk kat Capsquare mall.. jgn gelak klu aku ckp ni 1st time aku dgr mall tu. kesiaann enn..hihihhiih.. well not bad la tmpt diee.. kitorg sampai around 4.50pm.. tp tiket karate kid kul 5.00.. hmmm pakai slumber beradak jelaaa.. pewwoot ni dh bunyik2 dh ney..hahahaah..


overall, citer ni bg aku best giler.. thumbs up la aku bg..ending gile macho..hahahaha.. wlupon bdk tu kecik lagi.. Xiao Dre yg macho habess.. besa nnt konpem hensem.. hohoho.. wlupon 1st time Jaden Smith ni blakon tp kire hebat la aku rase.. jackie chan pulak mmg nmpk dh tua dh die..hehehe.. siaann je tgk..ape2 pun, sumpah tak rugi la tgk citer ni.. terbooeekk..!*wink wink.. (jgn nak suke sgt..ingat!!) hahahahahh  


ok habes je tgk, kitorg mkn kat Subway.. yumm yumm akhirnya!. sumpah lapa gilerr.. mkn kejap je sbb A ade futsal lak mlm tu.. so then kitorg teross chow.. dlm kete dgr lagu dangdut amelina. sekian...


another another wonderful wonderful day with you you.. thank you again again.. :)
mengantuk.ok, dah boley tido sekarang... gudnite blogers! LATER..

No comments: