penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Saturday, November 20, 2010

eh compact powder! ingatkan hp...

handbeg bagaikan nyawa bg org pompuan. kdg2 handbeg akan jadi tong sampah bg sesetengah pompuan. yeahh! aku lah org tuh.. lol. mmg dh jadi hobi aku agaknya bila aku seronok sumbat mcm2 dlm handbeg aku. tu yg kdg2 kelam kabut carik kunci rumah, tangan terkial2 carik hp dlm handbeg mase tgh drive. nak amek hp, sekali keluar bedak compact..haaa cano? bentuk dah same.. haha.. well, handbeg aku boleh dikatakan byk la jugak.. lepas aku dh beli baru, aku mmg tak usik dah yg lama.. hik hik hik... tapi aku tak pakai handbeg yg mahal2.. LV ke Guess ke.. tak mampu... hahaha... pakai cikai2 yg kat sg.wang tu jeee.. rasenye aku ade satu jela handbeg yg mahal.. eh dua.. yg satu tu aku beli sendiri itupun setelah pikir 16 hari nak beli ke tak..hahaha.. lg satu tu ex boyfren aku belikan... :)

entry kali ni saje je sekadar nak kongsi2.. asik citer psl masalah jiwa je..hahaha.. kali ni saje aku nk berkongsi apa yg wajib ada dlm handbeg aku..

okay yg ni handbeg yang aku pakai sekarang...dah agak lama jugak..tunggu mase je nk tukar ni..hehehe
ni benda yang paling wajib ade dlm hangbeg aku. make up brush set dgn ofcos la purse.. tak ade purse tak guna jugak berjalan.




okay ni pulak brg2 lain.pon wajib jugak. ade kunci rumah, speck, hair serum, sun block, hair brush, compact powder,blusher, eye liner, eye brow, ubat, tisu,getah rambut, eye shadow and paling paling penting lip balm. oh btw, eye shadow aku sume mmg kaler cokelet2 ajee..sbb nampak natural and aku mmg tak suka kaler2 lain. just pakai cokelet or gold.  :)


amacam? sampahhhhh kannnn? korg bayangkan suma mende ni dlm beg aku.. tu mls je nk citer psl buku notes, pencil case sume.. nmpk sgt lak selekeh si yayangg ni..wahahaa.. okay tu sajeee.. popoi

p/s: ni baru betul tak tahu nk buat post ape...hahaa

No comments: