penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Tuesday, June 21, 2011

Suprise BBQ on 2nd June 2011

oh hello tawan tawan. seperti yang aku janjikan, banyaknya cerita yg nk dikongsi dgn korg semua. again, sorry for the "silenceness" as i've been sooooo busy lately. especially struggle for finals. so dewm lepu! duhhh.. :p okay rasanya mcm klaka bila baru nk update pasal my sweet 21st birthday, but then its okay. gelak gelak dulu, kang kena kang. haha.. lets begin.....................................
alalalaala tgk muka birthday girl menanesss..hiks!
actually aku ada tweet yg this year is the worse birthday that i had. but its only at the beginning when i cried that morning. duhh..pagi pagi birthday girl dah menaness daahhh..haha. SEBAB, bila family abang aku tak dapat join family bbq as he needs to balik Kedah on that day. benda ni aku dah tahu lama btw. then pagi tu pulak, sayang aku Jia tersalah faham dgn ape yg aku ckp. dia ingat bbq tu cancel sbb family abg aku tade and she decided to go back to hometown Jerantut with her sister. haa yg ni la yg aku menangis pagi2 tu. huhuhu.. aku tak marah pon Jia, sikit pon tak marah, tapi hati ni tak boleh nk sorok rasa sedih yg teramatttt sgt. BUT,  my impression on that morning was totally wrong yah! i guess i forgot the other ohsem friend of mine out there. taaaaraaaaa!! they make a surprise bbq for me!! hihihihi.. 


sumpah aku tak jangka. about at 9 fara tetiba ajak lepak, tapi aku dah rasa pelik sikit dh sebab dia call aku, die ckp die dh ade kt bwh umah aku. ehh selalu aku yg tggu bwh umah die. yang lagi pelikkknye, bila aku turun dia tak bg aku bwk kete. Cinta Sayang tu mmglah dekat je tp aku mmg tak jalan kaki la sbb nnt aku nk balik sorg, aku boring. haha. okay tgh jln tu tetiba ada tangan yg menutup mata aku dr blkng. haha.. its wan nash my lovely buddy! so then kitorg lepak dekat 'smart kitchen' so called Dapur Pintar. haha.. tak jadi lpk cinta sayang, tak sukaa! :p borak punye borak, bdk dua ekor si fara dgn wan ajak gi jln2 naik kereta pulak dh. aku layankan aje. dh mcm bapak bwk anak2 tgk kawasan dh. haha. then kitorg benti dkt mcd section2 sbb aku nk terkencieenn jap. haa kat sini lah dorg tetiba tutup mata aku dgn kain hitam. pening aku dlm kete tu.fara duk asik marah aku sbb mulut aku asik bising je. mauuu tak memekak aku dlm kete tuu.. haha.. bila dh sampai destinasi, dorg pgg aku and bwk aku sampai satu tempat, pastu dorg lepas kan aku. ni kongg ajaa ni sape punye idea. pastu ade lak yg cuit2..haha.. then aku bkk kain hitam, surpriseeeeee! diorang nanyi ramai2 lagu birthday. demmitt! aku menangis lagi. mmg tahun ni tahun hari lahir menangis aku rasa. lol.








okay to all my beloved buddies, Jia, Faa, Farris, Arep, Wan Nash, Fara, Marry, Tuyai.. you guys are ohsem. thank you for make this happened. i love you guys. and i would say that this year is the best and greatest birthday ever!! 


HAPPY BIRTHDAY TO ME AND MY SISTER NINASABRINA HASHIM. 
THANK YOU ALL. 

p/s: sorry quality gamba tak memuaskan dan malas nak edit. hihihihi.. 

No comments: