penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Saturday, October 2, 2010

jurang

kadangkala kita sering jadi mangsa keadaan. sama ada kita sedar ataupun tidak. cuba untuk pulihkan kembali tetapi....alangkah baiknya kalau kita tahu apa puncanya. tanpa perlu kita berfikir sehingga ke lubang cacing apa sebenarnya yang dipersoalkan. aku di tengah-tengah. disini tak kena, disana pun tak kena. yg paling aku tidak suka bila berlakunya jurang antara aku dgn mereka. mereka yang sentiasa menjadi tunjang aku. memang diluarannya nampak seperti aku tidak berfikir, tp tahukah mereka yang aku sudah 4 kali menitiskan airmata berharga aku kerana komplikasi yang aku sendiri tidak tahu. seperti yang mereka tahu, aku tidak akan sesekali menunjukkannya. everything looks fine! mungkin benar, kdg2 kita tak sedar yang kita berubah.. tapi sampai bila kita harus melihatnya hanyut pada situasi yang tidak betul tanpa ia perlu diperbetulkan? tanpa ia diberitahu? dan penyelesaiannya adalah aku dijurangkan..."yes, im lovin it...." adilkah? aku pernah kena sekali dulu.. dan aku tak mahu ia berlaku lagi. lebih lebih lagi dgn mereka. aku buat kebaikan untuk tidak melukakan hati kedua2 pihak, tp pasti aku yang sakit. kenapa? kalaulah mereka tahu apa rasanya..... sungguh, aku tak mahu lagi rasa itu...

1 comment:

Jia Shamsuri said...

satu yg perlu kita taw .. dr mane jurang tu bermula ? atas sbb ape jurang tu terjadi ? be safe my dear . you knw i always have ur back !