penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Monday, May 3, 2010

angkara Nescafe Mocha


hari ni pagi-pagi buta kul 7 aku dah bangun.. dgn muke yang boring aku capai air coke yg aku drive thru smlm kat atas meja.. smlm? smlm pon smlm laa.. ok jer rase diee.. hahahaah.. sambil termenung kat luar tingkap dgn muke yg tak puas tido..! mcm ni cerite die... dengarkan....

smlm pukul 10 mlm aku pergi rumah jia untuk amek final assignment economy. tup tap tup tap sejam jugak la lepak rumah dia. then teruss pergi print menda alah tu.. nak balik tu aku singgah petronas. disinilah silapnye..punca segalanye.. Nescafe Mocha adalah punca utamanye! ntah kenapa rase gian nk minum air ni meluap-luap. so diri aku mlm semalam di bwh pengaruh kafein yang tak berape nak kuat laa.. terdetik kat hati aku.."mlm ni boleh laa study lame sket.." konon tak ngantuk sgt la kan.. ni bkn tak ngantok sgt, tp tak boleh tido terooss..! hadooiii..gampang btol..
aku habes study kul 3 lebey.. tutup lampu. masuk tido. mate terkebil-kebil pandang siling. pusing sana pusing sini. garu sana garu sini. baca msg2 lama. tengok gamba kucing kesyangan aku, Sid. eerrghhh..tak boleh tido jugak. teringat mak ckp..'klu tak boleh tido, baca bismillah dlm hati byk2..insyaallah nnt tertido la..' Dah bace, nothing happen. terkebil2 tgk siling lg. then tgk jam jap..nk dekat pukul 6?? elok la tuu..alarm aku kul 7..hadoooii.... ade effect pulak? hahhahha.. tibe2 aku teringat cerite Star Wars. hahahha..sempat lg tuu.. aku pon dgn otomatiknye ingat balik perjalanan cerite tu. berangan2 pakai lightsaber. ntah mcmane aku tertido lak.. hahhahah.. mujarab!! hahhhhah cara yang tak dirancang.. tiba2..

lagu OH dr Girls Generation bergema buat aku terkejot giler. menglupur kejap. ade msg.
MAXIS??????? bunyinya mcm ni.. 'RM2&RM0.50 has been deducted from your account for SOS top pup.' oh...shit!! aku pon nk tido balik. OMG!! tak boleh...eerrgggghhhh.. mmg pundekk la msg tuu.. aku tgk jam kul 6.45.. maknenye tak sampai sejam aku tido..haaaiihhhh... terima kaseh daun keladi maxis... alhamdullilah and thank God aku dpt jawab paper event management td.tak sia-sia aku study. tp mcm kelam kabut sket sbb aku kene tulis balik ape yg aku buat. sbb aku mmg tak biasa klu terus tulis pakai pen. aku akan buat guna pensel dlu. hahahhaah..style2 SPM en? hahhha..mampuss tak lyn...


oklah.tu aje.boringg.penat.lazy.sleepy.later. moo..here i come!

No comments: