penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Tuesday, April 27, 2010

tak sangka, selame ni.......

mengeluh lagi.mengeluh lagi.mengeluh lagi.
tak sangka, selame ni....TAK ADA APA-APA..?
Tuhan ajelah yang tahuuu ape aku rase skrg ni.
tak tahu nak buat apa dah. dah tak laaaraaatttt sgt dh..
klu lah hati ni senang nak buang dia, dah lamee dah aku chow..
tapi tak boleh..pesal pesal pesal pesal!!! bosannnnn laaaahhhhh mcm ni!!!!!!!!!!!
ingat kan dh ok... walaupun dia dh sedapkan hati aku (i cuba..) , tak bermakna aku tak berfikir.
sampai skrg aku asyik pikir pikir pikir pikr pikir pikir pikir.... tp at last stuck jugakkk..
cuti sem dah nak start, and aku pon dah start fobia.. teringat2 seksa aku time cuti sem lepas.
you tolonglah jangan berubah. tolonglah..

-later-

tiba-tiba rasa nak tgk cerita HE'S JUST NOT INTO YOU...

No comments: