penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Saturday, May 22, 2010

kau dan aku, tak ada bezanya...

betul la apa dia kata. kalau benda yang dah lama berlaku tapi kita baru tahu sekarang sama je rasanya mcm benda tu baru berlaku. oh yes, i agreed. and this is what i felt now! selama ni aku keep blaming myself cause aku anggap semua masalah dtg drpd aku. aku anggap aku sendiri sia-siakan bahagia yg bakal muncul depan mata. aku nampak semua kekurangan ada dalam diri aku. tp sekarang...the truth was really surprised me! superbly surprised! aku percaya, sesuatu benda yang kita sorok, mesti ada sebabnya. bukan semua cerita kita perlu cerita pada org lain. mungkin untuk jaga hati org yang kita syg. mungkin juga ianya kesilapan bodoh yang tidak perlu diceritakan. atau mungkin juga kita tidak tahu cara untuk memulakan cerita itu. aku tahu mmg pedih kalau kita tahu cerita itu dari mulut orang lain. mungkin selama ni aku terlalu duduk didalam kotak fikiran aku dan sentiasa menyalahkan diri sendiri. tapi sekarang, tak lagi.. kau dan aku, tak ada bezenyeee....

sepandai2 tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. kau dan aku tak ada bezenya. apa yang aku lakukan, kau juga lakukan. cuma ianya terlindung dr pengetahuan aku. aku tahu pasti ada sebabnya. kerana aku pernah lalui. kini aku sudah tahu. aku tak marah. cuma kecewa. kecewa kerana tidak diberi peluang untuk mencari kebahagiaan aku sendiri. dan tertanya-tanya, mengapa tidak diberi peluang. padahal kau juga melakukan perkara sama. is it fair?

p/s: mungkin kau tak tahu aku mengetahuinya. i keep it silent. and... im okey.. :) oweys love you.





No comments: