penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Sunday, March 21, 2010

super junior awsome!!!






a weeks ago..
kaki aku dh terasa gatal2 nak jejakkan kaki kat stadium putra bukit jalil untuk tgk the 2nd ASIA TOUR SUPER JUNIOR walaupun aku tak ada tiket.huk huk huk..
sambil buat muka kesian aku ckp dekat ayah..
"ayah..nak tgk super junior..." abg aku terdengar then dia ckp "ek'eleh ko ni..super junior pon nk tgk ke? pelik pelik je ko ni" i was like biaaaa laaaa...! walaubgaimanepun aku takdelah letak harapan yg tggi untuk pergi konsert tu (tp mengharap jugaklaa.) tgk tiket sudah. rm100 lebey dh sold out, rm200 pon mcm tak mampu. yg rm438 jgn mimpi laa kan.. haaiihh..

yesterday... 1.13 pm
mase aku tgh drive on the way balik rumah family, tibe2 hp bebunyik. tertera name "daddy" terus aku angkat. ini perbualan di antara si daddy dan si mengharap..

SD: ati kat mana? balik rumah tak?
SM: ati tgh drive ni. dah nak sampai dah ni. kenapa?
SD: ati nak pergi bukit jalil pukul brape?
SM: (pelik tp dh sengih sorang2 dlm kete) hhmmm ayah ada tiket ke?
SD: ayah dapat 4 tiket sayang..
SM: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! (jerit giler babi punyeh)
ayah dpt tiket yg brape ratus punyeh?
SD: ayah pun tak tahu. pukul 4 karang baru ayah nak pergi amek.
SM: orait..ati nak sampai rumah dh ni..

aku terus call nadu yg giler super junior gak. aku ajak die.
tibe2 teringat jia dgn ezane yg bersusah payah beli tiket rm200 punyeh. terus taip msg " sayang..aku dpt 4 tiket..jgn jeles!" hahahha..jahat btol aku.
then around 5 nadu pick up aku. then jumpa ayah dekat sana.
ayah bagi 1 sampul surat then aku bukak. OH MY GUCCI!!!!
ROCK PITT B!!!!!!!!!!!!!!!! mcm tak percaya aku dpt rock pitt! rm458 tu!! dgn spontan aku dgn nadu terlompat2 mcm monyet kat parking lot tu. THANKS DADDY!!
then jumpa jia, eylla, ezane dgn oya..

yesterday...8.16 pm
opening yg sangat the bomb!! ramai giler audience. aku dgn nadu lompat2 mcm nk muntah dh kat dpn stage tu. elok2 pakai cardigan, terus melayang cardigan aku. muke basah2 sbb kene spray dgn super junior. bleh tahan gak dorang ni. Kyu Hyun still comel wlupun potong rambut.hehehehhe..
mmg puas hati giler show dorang. berbeze giler dgn orang2 kita buat show. sound system, lighting mmg terbaeekk..
then around 11 lebey kitorang balik aku terus gone. penat giler babi. dgn rumah aku blackout dgn selamba aku tidur dgn lenanyee..

today..1.30pm
amek kau!! tak nak tengahari pulak aku bangun. super junior punyeh pasal smlm. aku bangun je terus senyum. terbayang2 muke bf aku Kyu Hyun..hahahaha.. rase mcm mimpi dpt jumpa die dekat2 semalam. surprisingly, dia nmpk mcm tggi tp tak adela tggi sgt sebenarnye. to nadu, oya, eylla, jia and ezane thanks for the precious memory. iloveyouguys!

today..
EH MANE ADE DAH..HABIS DAH...hehehe

No comments: