penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Saturday, March 6, 2010

bukan satu, tapi semua

aku sedaya upaya untuk tak menunjukkan ape yg aku rase. tp....susahnya nk sorok klu ade yg tak kene dgn hati kite.lbh2 lg aku pompuan.huhuhuhu.. bukan MARAH. tapi KECIL HATI... mcm kawan aku ckp.. "klu aku kt tempat kau pun..aku pun terasa, tp aku tak boleh nk buat ape.." then aku jwb.. "aku pon tahu kau tak boleh nk buat ape..aku pun tak boleh nak buat ape.. just terima. mula2 mmg mcm ni tapi lame2 kebal la aku.." hehehhehe... aku wish aku dapat pergi tmpat tu dgn dia. dh lama aku tunggu sbb dia pernah ckp nak bwk aku and pergi ramai2. aku dgn tak pernah jemu terus tunggu dan terus tunggu. surprisingly, aku dpt tahu dia pergi dgn kwn2 dia yg jugak kwn2 aku. about 13 org.. woww! i was likee... huh? dia dh pergi..? lalalala.. dgn automatiknye berderai airmate aku. dgn kudrat yg ckup kuat aku tahan tp apa kan daya.. aku PEREMPUAN. weehhhuuu..! proud to be prempuan..hehehhehe.. aku faham istilah 'dulu lain, sekarang lain..' like he oweys said ' dulu laeng..skrg dok doh..' hahahaha.. dulu ckp main2 skrg bnda dh jadi btol2.. aaiiiyyooooo... aku cukup faham istilah tu.. like i said before, aku kene terima, lame2 ok laa.. tak ada apa yg boleh berubah melainkan kita yg bersungguh2 nak ubah keadaan. i miss the old one. the old of you guys.. "bukan satu, tapi semua.." tak faham bukan? mari aku terangkan dgn ayat yg terlebih phm.. "aku bukan hilang seorang, tapi aku hilang semua sekali.." maybe aku jer yg fikir mcm tu kot.. entah lah. aku bukan nk fikir sgt bnde2 mcm ni. tp naturally aku akan berfikir sbb perubahan yg sgt ketara di depan mata aku. disbbkan aku tak ramai kwn prempuan, 'abg2' ni jela yg buat aku happy selame ni.. tp makin lame makin hilang.. aku tahu puncanya dan aku phm. tapi..hati ni tak dpt nak sorok ape aku rase.. even aku tak ckp terangan. 'dia' tahu ape aku rase sbb 'dia' tahu ape 'dia' pernah ckp dulu... 

ngantok..LATER.

No comments: