penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Friday, August 26, 2011

sepatutnya sebaliknya

2 bulan lepas.
sepatutnya aku sudah mula berangan dan tersenyum.
sepatutnya aku sudah mula pening dan kelam kabut.
sepatutnya aku sudah mula merancang sesuatu.
sepatutnya aku sudah mula mencongak congak duit

sebulan lepas
sepatutnya aku sudah mula mencari sesuatu istimewa senyap senyap
sepatutnya aku sudah menempah sesuatu yang akan sentiasa diingat
sepatutnya aku sudah bersedia dgn ucapan dan sebaris ayat sebagai pelengkap.

hari ini
sepatutnya aku memberi sesuatu istimewa tetapi tidak
sepatutnya aku berikan kata itu tetapi tidak
sepatutnya aku sudah ucapkan pada kamu tetapi tidak.




tetapi masih,
selamat hari jadi.

No comments: