penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Wednesday, August 3, 2011

jangan mati. tapi tolong berhenti.

bukan sengaja nak kecewakan hati orang,
bukan niat nak sakitkan hati orang,

tapi dalam hal ni aku dah penat nk rasa sebersalah.
kalau nk suruh aku jgn rasa mcm tu, baik jangan
sbb aku manusia. human being.
kalau nk suruh aku ignore, rasenya aku belum fed up nk explain.
kalau aku dah fed up?

jangan tunggu.
sebab aku tahu hati aku. aku tahu rentak aku.
kau kata 5 tahun? aku yg pernah menunggu 3tahun pun rasa nk mati.
jadi aku taknak kau mati.
jangan mati, tapi tolong berhenti.
aku takmau hilang kwn. seperti mana aku dh hilang kwn baik aku yg paling aku syg.

bukan aku taknak. bukan aku tak cuba.
tapi hati ni mati terus. jatuhh tersembam terus.
hilang rasa terus. mati padam tertutup terus
entah bila nak hidup balik.
sisa ade lagi sekuman. entah bila nk pergi terus.
tak sabar. dan jangan dtg balik.
tak dendam tak benci, tp kecewanye mmg sampai mati.

jgn suruh aku fikir lagi. aku tak boleh.
jgn kata pleaseeeeee lagi. aku betul betul tak mampu nk beri.
kecewa skrg lebih baik dr 5tahun akan dtg yg kau tuntut.
kannnnnnnnn. ingat pesan aku, harap kau boleh buat. :)


bukan sengaja nak kecewakan hati orang,
bukan niat nak sakitkan hati orang,

No comments: