penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Tuesday, August 16, 2011

hardest week : weak

hello tawan tawan.
sepanjang bulan Ramadhan nii, aku tak berkesempatan lagi nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat Islam dan stalker2 blog ni. eheeeeee.  mudah mudahan bulan puasa ini lebih diberkati. utk pengetahuan semua, aku dah pun melalui minggu yg sangaaaattttt menduga kesabaran aku, dlm erti kata lain, dugaaaaaaaannnnn. huhu. last week was the hardest week of Ramadhan. mula mula hilang duit, aku perasan hilang duit tu masa nak bayar murtabak kat bazar. then balik tu kunci bilik pulak terkunci dlm bilik. haaiihhhh. terpaksa pecahkan tombol. and thanks to Jaja and Jia yg pecahkan. huhuhuhu. esoknya pulak lepas balik dari majlis berbuka puasa dengan anak yatim PEYAKIN, kunci kereta pulak hilang. wuuuuuhuuuuuu. direct siottt!! paling takbest, laptop dgn kerja2 semua dlm kereta tu, kerja nk kene submit by monday. cemanooo tuuu. itu takpe lagi, kunci rumah aku sekali pun ade dlm kerete tu.  oh btw, thanks to my beloved lecturer, Madam Azian so called Whitney sebab bagi izin submit assg when I'm ready. thank you Kak Yan.  lepas 4 hari baru lah jumpa kunci kereta tu. tercicir dlm van unisel. nasib baik kan. alhamdulilllahhhh jumpa balik. dah la kunci spare mmg takde. aku ada jugak survey harga berapa nak buat kunci lain, dia charge 4rat utk kunci shja tak termasuk alarm. zzzzzzzzzzz. berderai air mata kat kodai tu. hahahahaha. apa2 pun, itu suma dugaan okay. :) 

okay minggu tu mmg aku serabut gila, sampai lupa birthday abang sendiri. aku ingat pon sebab ayah call kata semua berbuka puasa dkt rumah ayah. aku? tercampak kat Shah Alam sebab tak boleh balik kunci hilang. 

*write message* typing...........

" Happy Birthday Aju. Atie sayanggggg Aju :) "

*message receive* open...........

"tq. Aju sayangg Atie jugak walaupun hilangkan kunci kereta. hehehehe"

uuuuuuwwwwaaaaa!!! itu shenttaaappppp otey! hahahahahaha. aku tak tahu kenapa aku send msg kat abg aku padahal boleh je bbm. haaaa nampak tak serabut and blurr aku tuuuuu? hahahaha. i was crying non stop okay. kesian dkt ayah klu tak jumpe kene lagi 4rat. tu klu termasuk alarm tak tahu lah berapa. ohh sebelum terlupa, thanks to all my friends yg tolong, hafizzy, farris,  fasihaa beyonce, rina yg call, Jaja, Joe, Jia yang teman lepak smpi pagi. Jia yg bagi pinjam kereta for 2days. assignment group members especially arep yg yk back up kerja aku. hamaaaiigaddd, thanks buddy! I really appreciate it. yang comment dkt status fb aku, thankss semua. and lastly for mr Hasni yg ambil balik kunci kete tu. :) thank you all...!!!! ohh tak lupe kepada cilake2 yg tweet aku dengan ayat mak bapak tak ajar, ade yg aku tepek je terus (mls nak sebut nama) kau tahu lah kau sapa, member tak member. ade jugak yg aku diam je, sbb aku tak sampai hati. tp mmg aku sentapp dgn kau. kau pandai2 lah perasan klu aku dh tak sembang kacang dgn kau tu sebab apa. simple kan? ade time boleh la weii nk buat lawak tingkatan 1 kau tu. pernah nampak aku sentap klu kau bahan2 aku ke ape ke? tak pernah enn? kali ni aku betol fucked up sbb timing tak kena. sekian.

No comments: