penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Thursday, April 21, 2011

korang yg pelik ke aku yg pelik nii?

yuuuhuuuu.. uuiishh lama gila tak update black diary nii.. well, lately ni tade menda yang interesting. the classes have begin. im back to shah alam. meet new classmates. same environment, same taste of tomyam ayam Dapur Pintar. new look Mdm Azian and the fac. and and and...insomniaa is coming back. oh F for shah alam! 


all is well. everything is great. studies is in good level, fabulous friends, ohsem roomates, best lecturers and for sure my lovely family. eh eh did i miss something? hahaha.. lover aite? ZzzzzzzZzzzzzzZzzzz.. wey, single 3tahun tu sexaayyy awwkaaayyy..! 


jangan ingat org yang single tak ada boipren tak laku dan tak lawa. dia ajelah yg tahu kenapa dia memilih jalan utk single sampai skrg. hahaha.. memilih? lumrah manusia. takut terikat? mungkin, who knows? tak boleh lupa ex bf? ade sesetengah. tunggu seseorang? ade,tp bkn sbb utama. takut dikongkong? antara punca yg femes. 
duuhhh byk sebenanye sbb musabab die. hati org lain2 kan. tahap kematangan pon berbeza, at the same time pon effect cara pemikiran kita. dlm dunia ni mcm2 org aku jumpa, mcm2 hal, mcm2 karenah, mcm2 drama, mcm2 telenovela especially hal2 bercinta nii. for some reason, aku kdg2 rase pelik kenapa aku tak mcm dorg sume. ade yg dlm setahun 3kali tukar bf/gf, ade yg 10 kali break 10 kali couple balik, ade yg break pastu cpl dgn ex die yg lg satu pulak dah, jejak kasih 10tahun tak jumpe couple lg sekali dgn ex mase darjah 3 punye, ade yg bru break 3 hari terus dpt pengganti, ade jugak yg kenal semggu dh mintak couple. haaa yg nii mmg sumpah aku panasss..mintak penyepak padu dr belakang betol laa.. bolehh ke mcm tu? haaa skrg ni korg cakap, diorg yg dlm kelompok ni yang pelik ke aku yang pelik nii? hahahaha.. aku tak tahu lah if korg anggap menda nii bese, eh mmg bese pon..tp kenapa begituu senang?  kenapa aku tgk diorang mcm senang sangat je nak bercinta? mcm selamber pakai beradak je? benda ni mmg common kan..mmg ade sekeliling kite situation mcm ni. buttt howww? hoowwww? how u guys do that? but pelis dont teach me how to be..i just need a better understanding bout this. yes experience makes u learn, tp mcm tak perlu je sampai setahun 3 org couple. ntah la, after all.. cara pemikiran suma tak sama kan. mcm yg aku ckp td, kdg2 aku terfikir, kenapa aku tak mcm diorg? everything looks easy? the fact is mmg easy kan.. break pon mcm tadehal je kannn.. weyyy..best gilaaa! mcm cool jee... 


apa2 pun, kita tak boleh nak jadi mcm org lain. sbb hati kita mmg mcm nii. sama jugak mcm aku, aku tak boleh nak paksa diri tuk jd org lain. dah hati aku mcm nii nak buat cemane. hahaha..  ingat tak uoollss ai ade kate duluu.. "hati ni sgt istimewa utk dimiliki oleh lelaki yg sama hatinya dgn aku" cewaahhh..gelabah. hahahaha.. lastly, semoga berbahagia dgn pasangan masing2 tak kira mcmane sekalipun hubungan tu bermula. semuanye mesti ade ceritanya yg tersendiri. begitu jugak dgn aku.. :)

No comments: