penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Saturday, April 9, 2011

bersyukur - Melaka

hello people! hmmm yesterday was ohsem and fuckin tiring day..! thanks to Nyawa dan Jiwa saya, Nadu & Ayu, tak lupa kawan kawan Naduu.. i had so much fun guyyss.. like seriously!! yang penting, rinduu aku kat Nadu akhirnya terbalas..hehe.. karok mcm nak matii, semua lagu yang tak sampai sume aku sebat.. haha.. Ayuuuuuuu!! teringat mendee tuuuu! haha..aku mmg tak boleh nk stop gelak bila jadi satu insiden nii.. sampai balik aku gelak..mampussss la kau..haha.. tapiiii..yg tak bestnya tak sempat nk beli ole2 utk kawan2.. siap ade yg pesan tuuuu..huhu..

okay mmg terang lagi bersuluh aku asik tersonyommmm je sepanjang kat Melaka kannn.. happy gilaaa jalan2 dengan hati yang senang dan riang! ececeh... okay nk kongsi sikit kegembiraan kat sini.. 1st sekali, alhamdulillah dengan result yg tak disangka dan dijangka.. aku bersyukur sgt sgt.. thanks to my lecturers especially madam Azian my hantu goyang! haha.. to my study group members, Jia, Fara, Faa, Apek, and tak lupa Arep yg byk tolong jugak.. :) dan yg semestinye family tersayang..walaupun mula2 aku kena marah dgn mak sbb aku target 2.8 je..hahhahaha.. seriusly ni 1st time aku target 2.8 je since masa diploma sbb mmg susah gila sem nii.. jadi aku rasa result kali ni adalah satu permulaan yang sangat baik bagi aku ALHAMDULILLAH...

there you are yayangg, lepas apa yg kau hadap, jiwa kau pernah mati semester ni, lutut kau pernah jatuh tersembam kat bumi, dengan hati kau menangis tak henti henti.. dengan janji kau pd diri sendiri dan kawan kawan.. yess.. aku bangun balik berdiri atas kaki sendiri.. aku takkan patah balik lagi... nyott power! bahaha
okay dah..! jom tgk gambar2 aku kat Melaka yang terserlah kesenyuman sampai ke telinga.. tapi tak byk laa..aku mls nak hapload..





haa sudah sudah!! memang 3 hari baru nak complete upload gamba nii.. fed up betol aku.. so enjoy! salam satu mesia!

p/s : having a heart 'talk' with Ayu on my way back to KL. tajuk die bunyi mcm ni kott. "aku tak suka doh lelaki yang............" hahaha..

No comments: