penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Wednesday, February 1, 2012

gagal

tahu macamana rasa bila kita sanggup beri peluang pada seseorang untuk berubah untuk menjadi yang lebih baik, kita sanggup letakkan mind set utk tidak mengambil tahu tentang kisah kisah silamnya, kita cuba untuk menerima dirinya dengan syarat tunjukkan yang kau berubah. tetapi.........................................


seperti biasa di dalam kamus hidup aku, disaat aku sedang melonjak naik, busuk itu datang sikit pun tak diundang.

aku memang tidak pernah lari dengan benda ni dari dulu lagi. sekali lagi aku ulang, "disaat aku sedang melonjak naik, busuk itu datang sikit pun tak diundang."


setahun setengah aku cuba lari. lari jauh dan beri peluang pada org lain.

...........................................................



GAGAL.



 aku masih disini. ditempat yang sama. kau tahu dimana.


I'm going. Away.

No comments: