penglipurlara

My photo
Cyberjaya, Malaysia
I'm happily turning 25. Don't too close, I'm scarier than your mother.

someday

DO FAIRY TALES COME TRUE DADDY? NO HONEY, DREAMS COME TRUE.

Saturday, March 3, 2012

tak reput

semakin jauh aku cuba lari, semakin kuat rasa itu mengacau.
penat rasanya bertuankan hati seperti ini.
yang tak seperti org lain kebanyakannya.

kadang kadang aku benci pada mimpi.
mimpi, jangan datang klu tugasmu hanya utk memainkan perasaan ini.

aku lebih banyak diamkan diri dr bersuara.
ini kerana mereka tidak suka aku bercerita perihal ini.
aku senyum, aku ketawa, aku menyanyi.
kawan, bukan kerana aku betul gembira.
tapi ada rasa yang perlu aku sorokkan.

bangun tidurku tak seperti orang lain.
sebelum tidurku juga tak seperti orang lain.
kalaulah mereka tahuuu....
ataupun kalaulah kau tahuu..........

rasa belum pernah reput
akarnya kuat, bunganya mekar. daunnya hijau.

jangan sesiapa petik daun itu.
keringnya sendiri, gugurnya sendiri.
biarkan sendiri.







No comments: